ריהוט מעוצב למרפסת

בשנים האחרונות אין כמעט ישראלי שמכבד את עצמו ולא יוצר עבור המרפסת חלל שמעוצב בצורה קפדנית החל מהרצפה וכלה בפרגולה מעוצבת שגם מוסיפה לאווירה הנעימה וגם משמשת בתור סוכך אפקטיבי לכל ימות השנה. ניתן לראות כי שטיחי דשא מקשטים מרפסות רבות, גופי תאורה הופכים את הגינה למקום בולט גם מתוך הבית והריהוט של המרפסת מאפשר לנצל את האזור הזה של הבית בצורה הרבה יותר נוחה ואפקטיבית עם נוף מקסים שרק מרפסת ביתית יכולה לספק.

חלל המרפסת מקבל תפנית חדה ואנשים רבים מבינים כי מרפסת מודרנית מצריכה ריהוט מודרני שיאפשר לקיים את הצרכים של כל דייר בצורה הכי אופטימאלית מבלי להתפשר על דבר.

תוכן עניינים

ריהוט לגן זה מערכת ישיבה?

כבר מזמן שלא מדובר בשולחן העשוי פלסטיק וכמה כסאות העשויים פלסטיק אף הם שנמצאים באזור של המרפסת על מנת שדיירי הבית והאורחים יוכלו לשבת לארוחה או סתם קפה ועוגה באווירה נעימה בחוץ. כיום בעלי דירות משקיעים את מירב זמנם עבור מציאה של מערכת ישיבה שתספק את הצרכים של כל אלה בצורה טובה ותציע מקום נוח לישיבה שהוא לא פחות מפנק מאשר הספות אשר נמצאות בסלון הפנימי של הבית. דיברנו בעבר על גריל גז לגינה או למרפסת ולמרות שלכאורה אין קשר בין השניים, זה בהחלט יכול להיות מוצרים שמשלימים זה את זה.

זה יכול להיות שלד העשוי מעץ או כזה העשוי פלסטיק מעוצב ועליו יש כריות תפוחות שמעניקות את כל מה שהגוף צריך כדי באמת לנוח ולהתרווח במרפסת של הבית, כאר אלה מגיעים בשלל של עיצובים ומחירים שיכולים לטפס למחיר הדומה לעולת שמשלמים עבור מערכות סלוניות לסלון של הבית. המגוון הוא מרשים ביותר ומעניק לכל אדם את האפשרות למצוא את הריהוט שמתאים למרפסת שלו באופן ספציפי.

איך בוחרים את הריהוט בצורה נכונה?

בשל המגוון הרחב אשר קיים היום עבור ריהוט גן לאזור של המרפסת בבית אנשים רבים מוצאים את עצמם מסיירים בין שלל של מערכות ישיבה למרפסת מבלי לדעת איזו היא האחת שתתאים בצורה הכי טובה לבית שלהם. להלן כמה עיקרים שיסייעו לסנן את הטפל ולהתמקד בכמה פריטי ריהוט עיקריים.

  • בדקו את הגודל של המרפסת. רק לאחר מדידה של האזור האידיאלי להנחה של ריהוט למרפסת יודעים לצמצם את המבחר שמוצע בצורה טובה ולהתמקד אך ורק ברהיטים שיתאימו לחלל הקיים.
  • החליטו מהו התקציב הפנוי לרכישה של מערכת ריהוט למרפסת. בדקו את העלות הממוצעת עבור ריהוט לגן וראו לאיזה סכום ניתן להתחייב בצורה הכי ריאלית.
  • בדקו מבין שלל העיצובים שקיימים היום איזה סוג של ריהוט הכי משתלב עם החלל הקיים במרפסת ועם הטעם האישי שלכם.

למידע נוסף היכנסו לאתר ארגמן ריהוט גן.