איי רובוט? הכירו את ניטו – השואב הרובוטי המתקדם ביותר בשוק

מי היה מאמין שבאמת כמו שכולם ציפו, קיוו, דמיונו וחשבו שיום יבוא ויהיו רובוטים שיעשו בשבילנו את העבודה המלוכלכת, תרתי משמע.

למרות חוסר העצלנות של אנשים ולמרות נושא הבית וטיפוחו החשוב לכל דיירי הבית והחשיבות העלה בשנים האחרונות לעיצוב הבית, אף אחד לא יתנגב לשואב אבק קטן ונחמד שיסתובב בין הרגליים ויעשה את העבודה במקום דיירי הבית וגם יעזור בעיצוב הפנים של הבית המתוחכם. ניטו הוא הנו שואב אבק רובוטי אשר מכל הבחינות מצליח לשכנע אנשים רבים למה לרכוש דווקא אותו ולהנות מהטכנולוגיה החדשנית ביותר והמוצר החכם ביותר בשוק. על היתרונות של הניטו תוכלו לקרוא בעמוד הזה.

מאפייניו של ניטו – הרובוט החכם לניקיון הבית

ניטו הוא הנו סדרה של דגמים רבים ושונים בתחום שואב אבק רובוטי. שמו 'ניטו' ותפקידו הוא פשוט וקל, לנקות את כל סביבת הרצפה בין אם זה עם שטיח או כל סוג רצפה מובנה. שואב האבק הרובוטי עובד באמצעות מערכת ניווט לייזר מתוחכמת ביותר. בעזרת מערכת זו 'ניטו' הקטן סורק את החדר אשר נמצא בו, מתכנן טוב טוב את נתיב הראייה והעבודה ופשוט מתחיל לעבוד ברגע הפעלתו. לשואב האבק יש הנה מערכת כפולה של מברשות שיער וגם סיליקון ועוצמת עבודה החזקה בשוק. צורתו של השואב היא בצורת האות הלועזית D, מיכל איסוף גדול של הלכלוך וריקון, פילטר אנטיאלרגני ללכידת חומרים אלרגניים, מברשת צד בכל דגם, תכנון פשוט למספר השעות הרצויות לעבודה, מיקום העבודה והבטריה, בסיס הטענה אוטומטי על הרצפה וגם פסי הגבלה המונחים על ידי אנשי המקום הרוצים להגביל את עבודתו של השואב למקומות מסויימים בבית.

עוד על ענייני נקיון באתר:

חכם יותר, מתקדם יותר, משוכלל יותר, חד יותר וטכנולוגי יותר

שואב האבק הרובוטי 'ניטו' הוא ללא ספק אחד המוצרים המתקדמים, החכמים ומתוחכמים ביותר שיש בשוק כיום. הרובוט מאפשר כמו שכולם דמיינו, את העבודה הקלה של ניקיון הבית באמצעות עזרתו הנאמנה של הרובוט הנייד. 'ניטו' מבטיח בשל צורתו של ה-D, את ניצחון הניקיון לאורך כל הקירות, הפינות המוחבאות והמוסתרות הקשות לניקיון, מברשת צד להבטיח ששום לכלוך לא יברח ממנו, נתיבי כיוון שמאפשרים את כל משטח הרצפה או השטיח, הוא לא מוותר עד הרגע בו מסיים את עבודתו גם אם הבטריה נגמרת ובכך חוזר לבסיס ההטענה, צובר כוחות מחודשים וחוזרים לפעולה ומאפשר את הניקיון של כל סוגי הלכלוך אל תוך מיכל אחסון גדול וקל לריקון. שואב האבק 'ניטו' הוא ללא ספק המוצר שכל אחד אי פעם חלם עליו ומאפשר את הנוחיות, הרגיעה והבית הנקי ללא מאמץ קטן כלל.