הלוואות חוץ בנקאיות ללא ערבים

התשובה הקצרה והמדויקת היא – לא. לא תמיד חייבים לקחת הלוואה מהבנק למרות שהתרגלנו לחשוב כך. במציאות ישנם גופים ומוסדות רבים אשר ניתן ליטול מהם הלוואה שהם אינם בנקים ולפיכך תיקרא הלוואה זו – הלוואה חוץ בנקאית. מטבע הדברים עולות בראש תמונות של שוק אפור אך למען הסר ספק יובהר כאן מראש כי לא לזו הכוונה.

אנו ממליצים לכם להתרחק מהשוק האפור ולא לקחת כסף ממנו בשום נסיבות. תחת זאת אנו מדברים על גופים כגון חברות מימון, חברות הביטוח, בתי השקעות וכדומה אשר נותנות הלוואות חוץ בנקאיות ללא ערבים.

מה היתרונות של נטילת הלוואה חוץ בנקאית?

כאשר אתם נוטלים הלוואה מהבנק יש לכך השלכות. הבנק מבקש ערבים שיחתמו עבורכם ערבות, מסגרת האשראי שלכם לרוב נפגעת והבנק עשוי לדרוש כל מיני ערבונות. כנגד זאת הלוואות חוץ בנקאיות עשויות להציע לכם תנאים יותר טובים מהבנק.

בתור התחלה אין צורך בערבים וזה בהחלט מקל על נטילת ההלוואה במצבים מסוימים. בנוסך לכך, מדובר על פי רוב בסכומים נמוכים יותר מאשר בהלוואה מהבנק המיועדת על פי רוב כמשכנתא. הלוואות חוץ בנקאיות בדרך כלל מיועדות לרכישת רכב או לשיפוץ דירה או לחופשה מפנקת.

מה חשוב לדעת לפני נטילת הלוואות חוץ בנקאיות ללא ערבים

כאשר אתם שוקלים לקחת הלוואה כזו עליכם להבין כי בניגוד לבנקים, גופים חוץ בנקאים אשר נותנים הלוואות הינם רבים ומגוונים וכל אחד מציע תנאים שונים מהאחר. לפיכך מומלץ בכל פה להשוות תנאים בין ההצעות השונות לפני שבוחרים. כמו כן, כבכל הלוואה, כן הנכון הוא גם עבור הלוואות חוץ בנקאיות ללא ערבים שחשוב לחשוב לא רק על מה שלוקחים אלא להתמקד גם בכמה תידרשו להחזיר ובאיזה קצב.

 במילים אחרות, מה גובה הריבית ומה גובה ההחזר החודשי. היזהרו מלקחת סכום החזר חודשי גבוה מדי וזכרו כי גם אם ההחזר החודשי טוב לכם עכשיו הוא עלול להיות גבוה מדי בעתיד לאור הוצאות צפויות ובלתי צפויות שעשויות להיות לכם. בהצלחה.