הגיע הזמן לקנות נכס להשקעה

לכולנו יש רצון עז להצליח בחיים, ולמרות שכל אחד מגדיר הצלחה בצורה אחרת, כולנו יודעים שעוד כסף ועוד הון עצמי יכולים להרגיע את החיים. זה נכון שכסף לא פותר את כל הבעיות בחיים וגם לא באמת קונה הכול, אך זה גם נכון שככל שיהיה לנו יותר כסף נרגיש בטוחים יותר ונוכל לחיות טוב יותר במובנים מסוימים. זו הסיבה שבגללה הרבה אנשים שמגיעים לשלב מסוים בחיים מתעניינים באופציה של רכישת נדל"ן מסחרי, דירות להשקעה או כל נכס אחר, כי למה לא בעצם? הנדל"ן בישראל בדרך כלל מוכיח את עצמו כהשקעה נכונה כי הערך שלו תמיד עולה, כך שברור מדוע גם אתם בעצמכם מחפשים היום נכס לרכישה.

למה דווקא נדל"ן מסחרי?

רוב האנשים שיחשבו על קניית נכס להשקעה יחשבו על דירה קטנה, מתוך המחשבה שאם משהו חלילה יקרה הם תמיד יוכלו לעבור לגור בדירה הזאת בעצמם. עם זאת, לא בטוח שזו גישה נכונה, ובטח לא כאשר מדברים על הרצון להשקיע ולהרוויח. נדלן מסחרי יוכל להתאים יותר כי פוטנציאל הרווח בו הרבה יותר גדול, והיום אתם גם לא חייבים להגיע עם כל ההון העצמי לבד. כלומר, כדי לקנות נכס מסחרי אתם יכולים:

  • לפנות לבנק לקבלת משכנתא
  • לבקש עזרה מקרובי משפחה
  • להחליט שאתם קונים רק חלק מהנכס ולמעשה קונים בקנייה משותפת

בשנים האחרונות האופציה של הקנייה המשותפת הפכה להיות להיט, ובצדק, שכן בצורה כזאת כל אחד קונה על פי היכולות שלו. יש מי שיכול לקנות מייד 50% מהנכס עצמו ויש מי שיכול לקנות רק 10%, אך מה שטוב בשיטה זו העובדה שכולם יכולים להשקיע. אתם לא צריכים להמשיך לחכות ולחסוך עד היום שבו יהיה לכם מספיק כסף כדי לקנות לבד את הנכס המסחרי שמעניין אתכם וכדאי לשקול את האופציה הזו.