היכן משתלם לקנות ציוד משרדי?

המשרד הוא החמ"ל של זירת העבודה שלכם, מקום בו עליכם להרגיש בנוח, לפעול ביעילות ושכל אלמנט נדרש יהיה נגיש עבורכם. ציוד משרדי שמתאים לצרכים שלכם יכול לעזור לכם לעמוד ביעדים אלו, וכאן נלמד מעט יותר אודות האפשרויות השונות שזמינות עבורכם לרכישה בלחיצת כפתור דרך האתרים המובילים ברשת. המידע באדיבות אתר ארטא הממציע ציוד משרדי מכל סוג ועוד מגוון מוצרים שונים לבית ספר וליצירה.

פריטי ציוד משרדי לשולחן

על שולחן המשרד נמצאים כל פריטי הציוד המשרדי הדרושים לנו בעבודה השוטפת היום יומית שלנו. בקטגוריה זו ניתן למצוא את המוצרים הבאים :

  • משולשים קטלוגיים – אלו הם אמצעי אחסון קטנים, שממוקמים על השולחן ומאפשרים שליפה מהירה של חומר נדרש. במשולשים ניתן למקם חשבוניות, קבלות, מספרי טלפון חשובים, כרטיסי ביקור ועוד. בקטגורייה זו ניתן לציין גם ארגזי מגירות ומדפי פלסטיק נוחים להעמדה על השולחן המגיעים במגוון גדלים לבחירתכם.
  • מעמדים לפתקיות – הפתקיות שכולנו אוהבים להשתמש בהן בתור ניירות טיוטה, יכולות להיות מאוחסנות בצורה קלה ונוחה לשליפה בתוך מעמדים קומפקטיים ומעוצבים שמשתלבים היטב בשולחן המשרדי שלכם.
  • כוסות לכלי כתיבה – מכילות את העטים, העפרונות והטושים שלנו לשימוש מהיר. כוסות אלו מגיעות עם מרכז כובד נמוך כך שהן אינן נופלות ויכולות להכיל כמות גדולה יחסית של כלי כתיבה מגוונים.

עוד אביזרי ציוד משרדי שניתן לשלב בשולחן – מעמדים לכוסות, מתקנים לסלוטייפ, מגירות מפלסטיק ומתקנים משולבים למיניהם (כוללים שילוב של כל הציוד שהוזכר לעיל).

אביזרים למגירה

במגירות המשרד מניחים ציוד בו משתמשים לעיתים פחות תכופות אך כזה שעדיין נדרש. בקטגוריה זו ניתן למצוא מספריים ושדכנים בגדלים שונים, אקדחי מחירים, מכונת מדבקות, סיכות משרד שונות, סרטי הדבקה, דבקים, חותמות, גומיות, יומנים, מכונות חישוב, מחשבונים, ספרי טלפונים ועוד. גם במגירות ניתן למצוא אמצעים שונים שעוזרים לסדר את התכולה ולחצוץ בין פריטים בדמות חוצצים וסדרנים.

ציוד אלקטרוני ואביזרים משלימים

חלק בלתי נפרד מהמשרד הוא הציוד האלקטרוני והאביזרים המשלימים אותו. ציוד משרדי זה כולל התקנים ניידים, דיסקים לצריבה, אוזניות, מדפסות, טונרים וראשי דיו מקוריים ותחליפיים, מכשירי למינציה, "גליוטינה" לחיתוך ניירות, מילונים אלקטרוניים, עכברים למחשב, מצלמות, מאוורר חשמלי לשולחן עם חיבור USB ועוד.

כספות וקופות נעולות

על מנת לוודא כי חפצים, מסמכים, מזומן, צ'קים וכו' אינם נגישים אלא רק למורשים, יש לנעול אותם במקום מוגן באמצעות ציוד משרדי ייעודי. בין האלמנטים העיקריים לשם כך ניתן למצוא כספות מברזל ייצוק בעלות אמצעי נעילה משוכללים, או קופות נעולות סטנדרטיות שננעלות בתוך מגירות המשרד.

חשוב מאוד להתקשר עם ספק שמציע ציוד משרדי איכותי ומגוון, ובהתאמה אישית מלאה לכל לקוח וצרכיו.