שאיבת הצפות

כל אחד אומר פעם אחת בחייו לפחות "לי זה לא יקרה". מצב של הצפה אינו דבר שרואים או שומעים אצל אחרים או בטלוויזיה ולכולנו יש את אותה קורת בית ואותו מערכת ביוב והצפות יכולות לבוא בזמן הכי לא צפוי ולגרום לנזקים רבים. כשהצפה נגרמת מסיבות שונות אין ביכולתנו לעשות הרבה והידע שלנו בנושא שאיבת הצפות הוא נמוך. אז איך מטפלים בבעיה בעודה חמה? סליחה.. קרה.

איך הצפות נגרמות

הצפה יכולה להיגרם גם בבית המגורים וגם בעסק. הדבר יכול להיגרם מסתימה בשירותים, צינור שהתפוצץ בגלל לחץ רב, מערכות ביוב הנסתמות מתחת למקום, מים החודרים למרתף, השארת ברז פתוח וזורם, מזג אוויר גשום וסוער ועוד רבים אחרים. חלק מהאנשים אינם מודעים לכך אך מתחת לכל בניין יש הנו מים הזורמים ובכל רגע משהו יכול להפעיל לחץ על הזרימה ולגרום להצפה.

שאיבת הצפות – למי לפנות

באמצעות שירותי ניקיון מתקדמים רבים המחזיקים בידהם מכשור טכנולוגי מתקדם ועוסקים בנושא שאיבות, הם אלה שיכולים לעזור לכם בלרוקן את ההצפה עד כדי להעלים אותה באמצעות מכשירים מתאימים. בנוסף לחברות שירותי הניקיון יש חברות המציעות את שירותיהם לשאיבות מים העובדות במיוחד למקרים כאלה. בעזרת מכשירים הנועדו להיות מתחת למים ולשאוב את המים בתוך הגנה על המכשיר והמנוע, בעית ההצפה תיעלם במהרה. חברות אלו מציעות את שירותיהן 24 שעות ביממה ומבטיחים הגעה למקום במהרה וטיפול בבעיה בצורה הכי יעילה ונכונה. חברות אלו מציעות שאיבת הצפות במקומות שונים כמו בתי מגורים, מרתפים, ביובים, חניונים, מפעלים תעשייתים ובעסקים השונים.

אילו נזקים היכולים להיגרם מהצפות

בגלל כמות המים הגדולה הנמצאת בחדר, לא רק השטיחים, הוילונות, הספות והכריות יכולות להיהרס. בגלל מערכת החשמל הפועלת במקום הדבר יכול להיות נזק וסיכון של חיים ומוות ומצב של התחשמלות ושריפה. חדירה של המים אל הקירות יכולות גם כן לספגיתם ולהרטיבם ובכך לאפשר לקיר להישבר וליפול. בדומה לכך יכולה הרצפה להיסדק ולגרום לבית להפוך למעין ספוג ומצב רעוע.

שאיבת הצפות אינו דבר היכול להיות לכל אחד ואחד מאיתנו בבית המגורים או בבית העסק. בגלל תשתיות המים הנמצאות מתחת למקום והלחץ הרב שנגרם בתוכם, או סתימת שירותים, מזג אוויר סוער וגשום ואפילו הרגע שבו שכחנו לסגור את הברז, דברים אלו שלפעמים איננו יכולים לשלוט בהם נגמרת הצפה. בעזרת חברות שירותי ניקיון שונות וחברות שאיבת הצפות רבות הבעיה יכולה להיעלם במהרה ומטפלת בכל מצב שהוא.

הוכן בשיתוף אדמוני שירותי ניקיון מתקדמים.