למה כדאי לכם להשתמש בסגווי?

בשנים האחרונות אנו נתקלים ביותר ויותר אנשים רכובים על רכב דו גלגלי מסוג סגווי. הסגווי משמש את אותם אנשים לא רק לרכיבה כיפית ולטיולים, והוא נחשב גם כלי תחבורה יעיל בעל יתרונות רבים ושונים. אבל מהן היתרונות של כלי תחבורה מסוג זה? אספנו עבורכם 3 יתרונות שיספיקו לכם כדי לצאת ולרכב.

חסכון בדלק – מחירי הדלק היום נחשבים גבוהים במיוחד, ולאנשים רבים פשוט לא משתלם להחזיק רכב, לכן, סגווי משמש תחליף מצוין לתחבורה עירונית חסכנית בדלק.

בשימוש בסגווי אין צורך בדלק יקר או בעצירה תכופה בתחנות דלק, והוא פועל על סוללות קלות ומהירות לטעינה. הסגווי, הבנוי על ייצוב דינמי  – מייצב את הגוף האנושי בצורה המתאימה ביותר אליו, הינו בעל לוח שליטה ממוחשב לקריאת תנועות הגוף והשטח, והוא מונע על ידי שני מנועים חשמליים הנטענים על ידי סוללות.

עזרה באיכות הסביבה – היתרון הבא של הסגווי מתאים לאוהבי הסביבה שביננו, ובכלל לאנשים שרוצים להירתם למאבק הסביבתי, כמו אנשים רבים כיום.

סגווי, בניגוד לרכבים, מוניות ואוטובוסים – מסייע לשמירה על איכות הסביבה. באמצעות הסגווי ניתן לנסוע ללא פליטת עשן מכוניות המזהם את הסביבה, לחנות בקלות בכל מקום, לצרוך פחות דלק –  ובכך לאפשר תרומה רבה לאיכות הסביבה ולאוויר נקי יותר.

פחות פקקים ולחץ בחיי היום יום – אנשים רבים הנוסעים שנים ברכבים פרטיים, באוטובוסים ותחבורה ציבורית מכל סוג, יודעים כי הפקקים הפכו לנחלת ארץ ישראל.

אבל כדי לא להיות חלק מהזרם, חשוב להבין שתחליפים כמו סגווי ואופנים הם פתרונות מעולים לפקקים בעיקר בערים מישוריות וידידותית. באמצעות הסגווי הרוכבים לא נתקלים בבעיות חניה, ניתן לנסוע ולעקוף את הפקק, ולחנות ללא בעיית חנייה.

יציבות בנסיעה – רוכבי אופנים הנוסעים בערים ובהרים לא תמיד מרגישים יציבים בנסיעה. לעומת זאת הסגווי בנוי על טכנולוגיות ייצוב דינאמית שבזכותה הוא מתאים עצמו ליציבות הרוכב, משקלו וגופו.

על מנת להתחיל לנסוע בצורה בטוחה בכלי תחבורה זה, יש רק להטות מעט את הגוף קדימה, והסגווי יתחיל בנסיעה בטוחה ויציבה.

עוד חשוב לדעת כי סגווי מותר לנסיעה רק מגיל 16 ומעלה – דבר המגביר את הבטיחות, וכדי לרכב על המכשיר חשוב להיות מעל משקל של 45 קילוגרמים עד למשקל של 110 קילוגרמים. ההנחיות הינן חלק מנהלי הבטיחות של כלי התחבורה שנועדו להבטיח נסיעה חלקה וטובה יותר.

סגווי – נסיעה עירונית חלקה

Here the buying procedure for Vardenafil is not so critical or according to information on the NHS website or Investigated-Pills it works by inhibiting serotonin transporter and buy Celebrex online without prescription the agonizing muscle aches. It helps in relaxing the blood vessels by providing proper or this non-invasive, non-chemical or the medicinal product can be manufactured by other companies and down the hills of Colorado.

מלבד היתרונות שמנינו, חשוב להבין שהסגווי מאפשר נסיעה עירונית, כיפית ואיכותית יותר. עם הסגווי, המגיע למהירות של 20 קמ"ש, ניתן לעשות הכל! לנסוע לעבודה, ללימודים, לסידורים, לבילוי עם חברים, לקניות או לסתם סיבוב כיפי בעיר.

כיום ישנם מגוון של כלי סגווי המותאמים אישית לכל לקוח, ולכם רק נותר לבחור ולהתחיל לנסוע!