יתרונות של הקלטת שירים באולפן מקצועי

לא רק שבאולפן הקלטות, הקלטה של שירים נעשית באופן המקצועי ביותר הן בזכות אנשי המקצוע הנמצאים ומתפעלים את האולפן והן בזכות הציוד האיכותי, אלא שגם אחד היתרונות של הקלטת שירים באולפן מקצועי הוא הדלתות הרבות שיכולות להיפתח לנו בעקבות אותה הקלטה. במאמר הבא נעסוק בכל היתרונות של הקלטת שירים באולפן הקלטות מקצועי.

  1. שילוב של אולפנים – באולפני שיר לדוגמא יש כמה סוגים של חדרי הקלטה שלכל אחד מהחדרים הללו יש את המאפיינים והתפקידים שלו. לדוגמא יש את הלייברום שהוא אולפן בו מקליטים זמרים ונגנים בלייב. בנוסף, יש גם אופן קונטרול A ואולפן קונטרול B, מה שמאפשר להקליט את הזמר ואף לערוך את המוזיקה לאחר ההקלטה. בזכות מגוון החדרים, ניתן להתאים ליוצר ו/או לזמר את האולפן שמתאים לצרכים שלו בצורה האופטימלית ביותר.
  2. סדנאות למידה – כחלק מהשירות של אולפני שיר, יוצרים, אמנים וזמרים יכולים להשתתף בסדנאות כתיבה, סדנאות פיתוח קול, סדנאות ניהול אישי לאמן ועוד. כל סדנא תספק לאמן את הכלים המתאימים ביותר, זאת בכדי שיוכל להתפתח, לצמוח ולפרוח בתחום המוזיקלי באופן שיותאם לו בצורה ספיציפית.
  3. מכשור מתקדם – באולפני הקלטה מקצועיים יש את כל התנאים שיאפשרו לאומן מצד אחד למקסם את היכולות הווקליות שלו ומצד שני לנתב את הסאונד למקום המדויק ביותר. ציוד ההקלטה המותאם באופן ייחודי באולפני שיר הינו ציוד ברמה הטכנולוגית מהגבוהות ביותר שקיימות והכל בכדי לשמור על ניקיון, ווקאליות וסאונד מושלמים.
  4. צוות מקצועי– את האולפנים מלווים איש סאונד, מפיק מוזיקלי, מעבדים נגנים ועוד. הצוות עבד מול אינספור הרכבים, זמרים מהשורה הראשונה וחובבי מוזיקה, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהגעתם לאחד האולפנים המובילים בתחום.

אולפן הקלטה מקצועי

השילוב בין ידע מקצועי, ניסיון, טכנולוגיה והכוונה הם מה שהופכים את אולפני שיר למה שהם. מקום שאפשר ללמוד בו, מקום שאפשר לצמוח בו, מקום שאפשר להתפתח ולהגיע ממנו רחוק. באולפני שיר לא רק תצאו עם שיר מוקלט או אלבום מוקלט, תצאו עם כלים להצליח, כלים שיאפשרו לכם להגיש כל שיר ולגעת בסגנונות המוזיקליים שהכי מתאימים ליכולות הווקליות שלכם. מוזיקה היא דרך אותה מגדירים מראש. ברגע שהגדרתם את המטרה שלכם, אנשי המקצוע באולפן ההקלטות יוכלו לנתב אתכם למקום המדויק לכם ביותר. בהחלט ניתן לומר כי הקלטת שירים באולפן הקלטות מקצועית יכולה לפתח את הקריירה המוזיקלית שלכם ולסייע לכם לסלול את הדרך להצלחה.

 

ההיבט הכלכלי

וכמובן, איך אפשר שלא לדבר על ההיבט הכלכלי-צרכני של העניין? הקלטת שיר באולפן מקצועי אולי לא נשמע כמו הדבר הכי חסכוני בעולם, אבל שמסתכלים על האלטרנטיבה – הקלטה בבית עם ציוד לא מקצועי, הרי שרוב הסיכויים שיהיה יותר נזק (תדמיתי) מתועלת. כל זמר מתחיל רוצה שהסאונד של השיר שלו יהיה מעולה – לכן, במובן הזה, בהחלט שווה ללכת לאולפן מקצועי ולקבל גם ליווי כמו שצריך. בהצלחה!