הסכם שותפים בעזרת עורך דין

הסכם שותפים הוא הסכם הנחתם בין כמה צדדים למען חלוקה נכונה, מניעת סכסוכים, גישור והמשך עבודה סדירה. הסכם שותפים מתבקש אצל מספר אנשים הפותחים חברה, רוכשים קרקעות, ירושה, בניית פרוייקטים ועוד. הסכם שותפים בעזרת עורך דין הוא אינו ניתן לשאלה ועורך דין המתמחה בנושא זה יודע איך לרשום נכון וברור את מטרות ההסכם לעתיד בטוח יותר של כל השותפים.

הסכם שותפים הוא בעצם הסכם הנחתם על ידי שני הצדדים או יותר, במטרה להפיק רווחים נכונים ושווים בין השותפים, ליציבות עמדת השותף בעסק, חלוקת תפקידים וכסף בצורה שווה והוגנת, שקט נפשי מכל הצדדים בלי לפחד לאבד חלק מהנכס ובעצם עמדה משפטית חזקה ויציבה הנותנת ביטחון ומצב הוגן לכל הצדדים ולבקשותיהם.

למה צריך הסכם שותפים? מה יכול לקרות אם לא יהיה הסכם חתום? חתימת הסכם זה הינו חשוב ביותר להמשך העבודה, הביטחון, שמירת הכסף המיועד לצדדים ובמקרה מפתיע ולא צפוי, ההסכם עולה ונשאר יציב. למשל, במקרה של מוות של אחד השותפים, סכסוך לא צפוי של השניים בענייני העבודה, פרישה פתאומית, מעבר לחברה מתחרה אחרת ועוד סיבות רבות אחרות, הסכם שותפים הינו הסכם חתום על ידי עורך דין על פי חוק, הנותן את הכוח לשמירת הכסף, היציבות בחברה, השקט הנפשי, חלוקת התפקידים ותוצאות נכונות במקרים מפתיעים כאלה או אחרים. עורך דין נותן את הכוח הרב לכל צד ובעזרת ניסוח טוב יכול להגן על השותפים.

הסכם שותפים בעזרת עורך דין הינו דרך מוכרח. עורך דין יכול לנסח הסכם שותפים בצורה נכונה ומתאימה אישית לחברה המסויימת, להכיל את רצונות שני השותפים או יותר, חלוקת תפקידים נכונה ורצויה, לגשר בצורה טובה בזמן סכסוך, לדעת את הצפוי בעת מקרים כאלה, מונחים משפטיים וחוקיים הנותנים ביטחון וכוח, ידע רב  על הדגשים החשובים בעת כתיבת ההסכם ומניעת פספוס פרטים חשובים הנחתמים בהסכם שותפים רגיל.

עורך דין הינו מוכרח וחשוב ביותר לכתיבת הסכם שותפים. בהסכם השותפים הסנדרטי שבעצם רשום באנגלית, הוא כללי מידי ומיועד לסוג חברה מסויימת . עורך דין באפשרותו לנסח הסכם שותפים נכון וטוב, מיועד בדיוק למצב המסויים, לחברה המדוברת, ולבקשת ורצון הצדדים. בגלל הידע המשפטי והחוקי הרב וההתמחות של עורך דין בנושא זה, יכול לא רק לכתוב הסכם שותפים בצורה נכונה והוגנת, אלא גם יכול לגשר, לחלק תפקידים וכסף בצורה שווה ולצפות לכל מקרה לא צפוי ופתאומי שבלי הסכם, ישאיר את העסק עם לא מעט שאלות.