מעבר דירה באופן עצמי – למה אני זקוק?

המאמר מוגש באדיבות אתר המובילים בישראל – הובלות ברמה אחרת

לעיתים אנשים מעדיפים להעביר את חפציהם באופן עצמאי אם זה בשביל לחסוך את עלויות המעבר או כל סיבה אחרת.

אין דבר גרוע ומרגיז יותר מאשר להתחיל להעביר את הדברים שלך על המשאית השכורה, ואז להבין שחסרים כמה וכמה כלים שיכלו לעשות את המעבר למעבר הרבה יותר קל. לכן אנו מצרפים לכם כאן רשימה של כברים שחייבים להיות ברשותכם בזמן המעבר:

  1. עטיפות פצפצים ו/או שמיכות ישנות

כדי למנוע נזק לרהיטים ולחפצים שונים אשר ברשותך מומלץ מאוד לעטוף כל רהיט. לא פעם קורה כי בטעות אנו נתקלים במשקוף, בקיר, בדלת המעלית עם הרהיט והרהיט מקבל מכה או שריטה חזקה כתוצאה מכך, למעשה זה כמעט ובתי נמנע במיוחד כאשר אתה מעביר את ביתך בעצמך ואינו נעזר באיש מקצוע. לכן עטיפה של הרהיטים ע"י פצפצים, שמיכות ישנות או כל דבר אחר ימנעו באופן משמעותי את הנזק הנגרם לרהיטים תוך כדי מעבר.

  1. נייר דבק ומספריים

אחד הכלים הכי שימושיים בזמן המעבר, וודאו כי הם תמיד בטווח יד, אלו שני הפריטים שאתם הולכים להשתמש בהם הכי הרבה לאורך כל המעבר, גם בשלב האריזה וגם בשלב הפריקה.

  1. עגלת נשיאת

עגלת נשיאה תקל מאוד על המעבר, למקום שאתם תסחבו ותאמצו את הגב והגוף בהרמת אין ספור דברים כבדים, השאילו עגלת נשיאה. עליה תוכלו להעמיס מס' פריטים ולהעבירם באופן קל יחסית למשאית. וודאו כי אינכם מעמיסים יתר על המידה וכי אבטחתם היטב את הפריטים הנמצאים עליה.

  1. חבלים ורצועות

אלו פריטים שיכולים לשמש אותכם למספר דברים לאורך המעבר, בין אם זה לקשור פריטים יחד, לאבטח את הפריטים על עגלת הנשיאה או להיעזר בהם להרמת חפצים כאשר אין מספיק ידיים שירימו. וודאו כי החבלים והרצועות איתנות מספיק לשאת משקל כבד ומנעו בכך קריעה שלהם תוך כדי מעבר.

  1. 5. שתייה ואוכל

העת המעבר אנו עובדים קשה והמאמץ הפיזי הוא גבוה לכן חשוב מאוד לתדלק את הגוף בתכיפות במיוחד כאשר מדובר בחודשי הקיץ. וודאו כי יש ברשותם מס' בקבוקי שתייה קרה לפני תחילת המעבר ואפילו הכינו סנדוויצ’ים או אוכל אחר כדי שתוכלו לאכול ולהחזיר אנרגיה לגוף