קורס מנעולן – בעד ונגד

אוקיי, אז, בעד או נגד קורס מנעולן? כמובן שכל תחום שבו תרצו להתמקצע, יהיו לכם דילמות של כן או ללמוד. אנחנו נעזור לכם כאן לקחת את כל השיקולים בחשבון ולאחר מכן תוכלו לדעת טוב יותר, האם התחום מתאים לכם? האם אתם בעלי חוש טכני, סוג של “הנדימן”? אתם אוהבים את האתגר שנמצא בתחום מנעולנות? מאז ומתמיד נהגתם לבצע החלפת מנעולים או פריצת מנעולים, גם לפני שבכלל ידעתם איך?

היתרונות של עבודה כמנעולן

בעד – שוק מנעולנות הוא שוק שנמצא בפריחה בשנים האחרונות. כמעט כל דבר שיש לנו, מאובטח באמצעות מנעול רגיל ולעיתים גם מנעול דיגיטלי. העבודה הופכת להיות מאתגרת יותר ויותר ככל שחולף הזמן, בגלל החידושים הרבים שנכנסים מדי כמה זמן אל תוך התחום. לדוגמא- מנעולן רכב שהיה בעבר פורץ רכבים, לא בהכרח יצליח לבצע זאת גם היום. אם תחום המנעולים השתנה, אז תתארו לכם מה קרה בתחום הרכבים. לדעתי, ככל שהמורכבות גדולה יותר והידע הוא רחב יותר, כך גם העבודה היא הרבה יותר מהנה. זה לא סתם שכפול מפתחות פשוט שכמעט ולא מצריך ידע וכמעט ולא מוערך על ידי אנשים, אלא זו עבודה מורכבת, שדורשת דיוק מוחלט, ידע וסבלנות.

הפרנסה יכולה להיות בהחלט מכובדת. כל ביקור ממוצע של פורץ מנעולים הוא לפחות 150-200 ₪, כך שבין שתיים לשלוש עבודות ביום יספקו לכם פרנסה.

היתרון הכי ברור בעבודה הזו, היא הצורה שבה מסתכלים עליכם הלקוחות. ברגע שמפתח נשבר בתוך המנעול, יוצא מזה שאי אפשר להיכנס הביתה. כולם יושבים ומחכים בציפייה דרוכה להגעה של שירותי פריצה מקצועיים של מנעולן.

ברגע שתגיע, כולם יתייחסו אליך כמו המושיע שלהם. נחמד, לא? עבודה עם סיפוק כזה רב ועם פרנסה מכובדת בצידה, יכולה ללא ספק להיות בחירת קריירה מעולה.

ישנה גם אפשרות של קורס מנעולן אחד על אחד שהושק לאחרונה.

החסרונות של מקצוע המנעולנות

נגד – כן, ידוע שתחום בעלי מקצוע הוא קשה. ישנה תמיד תחרות מוגברת על כל לקוח, על כל הצעת עבודה או על כל השוואת מחירים בין בעלי מקצוע. כולם מתאמצים בכדי להשיג את הפרנסה והרווח של בעל מקצוע אחד, הוא ההפסד של האחר. לכן, אם לא בשאיפה להיות מנעולנים הכי טובים בעיר, לא בטוח שרצוי שתיקחו קורס מנעולן ותבחרו בזה בתור קריירה.