איך מוצאים הלוואה בריבית נמוכה

לצערנו, במציאות הכלכלית שאנו חווים במדינת ישראל, איננו יכולים לאפשר לעצמו חיים רווחיים ונינוחים יותר מדי. מרבית האנשים נמצאים במינוס תמידי בבנק או בעלי חובות שונים ואינם יכולים לאפשר לעצמם לחיות בנחת ללא לחצים כלכליים. בעקבות מצב זה אנו נאלצים לבחון אפשרויות להתמודדות עם המצב, אחת האפשרויות היא לקיחת הלוואה בריבית נמוכה וכיסוי הלוואות אחרות, על מנת להפחית מההוצאות החודשיות שלנו.

אתר חדש בשם 2Loan יעשה לכם סדר בתחום ההלוואות – שווה בדיקה!

מהי הלוואה בריבית נמוכה?

ריבית היא התשלום הנוסף שאנו משלמים על קרן ההלוואה שלקחנו, ממנה מתפרנסים הגופים המלווים. כך למשל שאם גוף מלווה לנו 10,000 ₪ והוא מקבל בחזרה לאורך הזמן 12,000 ₪, הרי שהוא הרוויח 2,000 ₪ מלתת לנו הלוואה. בעקבות התחרות הגבוהה בתחום ההלוואות, ניתן למצוא היום גופים המספקים תנאי הלוואה נוחים יותר כמות ריביות נמוכות, תקופת החזר ארוכה יותר ועוד.

אילו סוגי הלוואות מתאימות לריבית נמוכה?

גובה הריבית תלוי בעיקר בגוף המלווה, אולם ישנם סוגי הלוואות שבדרך כלל זוכות לריבית נמוכה מאחרות. כך למשל משכנתאות, אותן נשים לוקחים לטובת רכישת נכס, הלוואה גדולה בערבות המדינה אשר ניתנת בעיקר לעידוד פתיחת עסקים קטנים וחברות אשראי אשר מספקות הלוואות קטנות כחלק מניצול מסגרת האשראי שלכם, אך בריבית נמוכה יחסית.

מי יכול לספק לנו הלוואה בריבית נמוכה?

בכל הנוגע למשכנתאות, דירה והלוואות גדולות, תמיד מומלץ להתייעץ עם הבנק המנהל את חשבונכם תחילה. במידה והחשבון שלכם מתנהל בצורה תקינה ויש לכם מעט הון אישי, הבנק ודאי ישמח לעזור לכם עם משכנתא בתנאים נוחים.

בנוסף לבנק תוכלו לפנות לחברת האשראי, אשר תספק לכם בדרך כלל הלוואה בגובה מסגרת האשראי שלכם. אם יש לכם מסגרת בגובה עשרות אלפי שקלים, הרי שתוכלו לקבל הלוואה רצינית יותר. אנשים רבים לעומת זאת, מחזיקים במסגרת בגובה כמה אלפי שקלים בלבד ולכן זהו גם סכום ההלוואה המקסימלי שהם יכולים להוציא מאותן חברות אשראי. ישנן חברות המאפשרות קבלת הלוואה גם ללא הכרטיס שלהן, אולם יש לבדוק היטב את אורך תקופת ההחזר וכן הריבית.

אם אתם מעוניינים בהלוואה גדולה בריבית נמוכה לצורך פתיחת עסק או שדרוגו, תוכלו להציג את התכנית העסקית שלכם בבקשת הלוואה מסודרת דרך גופים ממשלתיים ולנסות את מזלכם בקבלת ערבות מטעם המדינה. בדרך כלל ההליך הוא ארוך יותר ואורך מספר חודשים, אולם לא תמיד התשובה חיובית.

לבסוף תוכלו להיעזר בגופים פרטיים אשר יכולים לספק לכם הלוואות בסדרי גודל ובתנאים שונים. רובם אינם עובדים עם ריביות נמוכות, אך תוכלו בהחלט לבחון מספר הצעות מגופים שונים.

האם כדאי להתייעץ עם איש מקצוע חיצוני?

כאשר מדובר בהלוואה גדולה, כמובן שמומלץ להתייעץ עם איש מקצוע חיצוני. יעלה לכם מעט כסף לשכור את שירותיו אך זה יוכל לחסוך לכם כסף רב לאחר מכן בלקיחת ההלוואה וסגירת התנאים מול הגוף המלווה.