איך לקבל שירות לקוחות בזמן קצר?

אחת הבעיות הידועות ביותר ביחס שבין חברה ללקוח היא בעיית השירות. יש שיטענו בעיית חוסר השירות.

לצערנו הרב מסיבות שונות, תקציביות או אנושיות, חברות רבות בישראל לא הפנימו כיצד להעניק ללקוח שירות איכותי, מועיל, וסבלני. מצב זה גורם לאי שקט, אי נוחות אצל הלקוח ותחושות מאוד לא נעימות נוספות אשר גורמות לו לתהות לא פעם, האם עדיף לו כבר להסתדר לבדו.

אך במהלך השנים, במיוחד משנות התשעים אז החלו להיכנס חברות אמריקאיות וחברות בינלאומיות אחרות לארץ, השירות השתנה, נפתחו מוקדי שירות, הופקו דוחות יעילות, נקבעו מדדים ועוד. בשנות האלפיים נכנסנו לשלב נוסף בתהליך השינוי, השלב בו אתרים ואפליקציות החלו להיכנס לתחום והם הביאו איתם אפשרות לקבל שירות לקוחות מהיר ויעיל דרך הרשת.

כיצד עובד שירות לקוחות דרך הרשת

שירותי מזכירות לעסקהשיטה היא מאוד פשוטה, נרשמים לשירות מסוים שכולל כוח אדם ושירות מחשבים מהיר, והם עושים עבורנו את כל התהליך של החיבור אל המערכת אותה אנחנו מחפשים. נניח ואנחנו רוצים לקבל שירות מרכבת ישראל, אז אנחנו מבקשים שהמערכת תתחבר לשירות הלקוחות של רכבת ישראל, וכך במקום שאנחנו נחכה בקו ונמתין בסבלנות עד שיענו לנו, אז מערכת השירות בה אנחנו רשומים עושה זאת בשבילנו, וכך תוך זמן קצר אנחנו מקבלים שיחה ומתחברים אל מערכת שירות הלקוחות של הרכבת.

כאן המקום לציין 2 נקודות, הראשונה, המערכת עובדת לא רק על שירות לקוחות אלא גם על שירות טכני, שירות מינויים, שירות מכירות, שירות כספים ועוד. הנקודה השנייה, חשובה לא פחות, המערכת מאפשרת לנו לתעד את כל התהליך. כלומר במקום שאנחנו נצטרך להקליט או לשמור את השיחות, המערכת עושה זאת בשבילנו, כך אנחנו יכולים להתחיל פעם הבאה מאותה נקודה בדיוק.

אומנם ישנן חברות רבות, בעיקר במגזר הפרטי, שיש להן אתרים ואפליקציות שמאפשרות יצירת קשר דרך האינטרנט, אך מאחר וחלק גדול מהפניות חייבות בשיחה עם מענה אנושי, הרי ששירות זה עומד לרשותנו ומאפשר לנו לקבל שירות מהיר, יעיל וקצר, בלי להמתין זמן רב על הקו.