שיווק עסק מהבית – איך תעשו את זה נכון?

מתפעלים את החברה או העסק שלכם מהבית? רוצים לקדם את עצמכם וליצור חשיפה אבל לא ממש מעוניינים להשקיע הון עתק?. מסתבר שיש דרך לשווק את עצמכם מהבית בתקציב נוח שגם לא יגזול מכם זמן רב. במאמר הבא נציג בפניכם 3 דרכים באמצעותן תוכלו לשווק את העסק שלכם מהבית בצורה נכונה ויעילה.

  • קידום אתרים אורגני – אם השקעתם בעבר בבניית אתר אינטרנט שיאפיין את העסק שלכם ודרכו תוכלו להעביר מסרים לגולשים שלכם, זה לא מספיק. עליכם להשקיע בקידום אורגני שהוא למעשה שם כולל לשרשרת של פעולות אותן יש לבצע בכדי שבסופו של דבר ישפיעו על מיקומו של האתר בתוצאות החיפוש. בעזרת קידום אתרים אורגני תוכלו להגיע למקומות הראשונים במנוע החיפוש Google וכאשר גולש יחפש מושג שרלוונטי לתחום שלכם, האתר שלכם יופיע שם, מה שמעלה בעשרות אחוזים את הסיכוי של אותו גולש, להיכנס לאתר שלכם. קידום אתרים אורגני הוא תהליך והזמן שייקח לכם להגיע לאותם מקומות ייעודיים, משתנה ותלוי באפקטיביות של הקידום ובכמה התחום שלכם מבוקש ברשת. יחד עם זאת, שווה להשקיע בתכנים של האתר, בהחלפות הקישורים, בקידום העסק שלכם ברשתות חברתיות שכן התוצאות יעניקו לכם יתרון מהותי אל מול המתחרים שלכם וישווקו אתכם החוצה באופן אפקטיבי.
  • קידום ממומן Adwords – בשונה מהקידום האורגני שדורש סבלנות זמן והתמדה יש שיטה נוספת באמצעותה תוכלו לשווק את העסק שלכם מהבית ביעילות. כאן אתם משלמים כסף עבור הקלקה שגולש מבצע על מודעה פרסומית שרלוונטית אליכם. כלומר, אם אתם עוסקים במכירת פתרונות אחסון, המודעה שלכם תופיע כאשר גולש מחפש ב- Google ״פתרונות אחסון״ ורק כאשר הוא מקיש על המודעה שלכם, אתם משלמים כסף עבור הפעולה שהוא ביצע, פעולה שלמעשה תחשוף את העסק שלכם בפני אותו גולש שהביע מלכתכילה עניין בשירות שאתם מחפשים.
  • קידום בפייסבוק – ובכן, אחת הדרכים היותר אפקטיביות לשווק את העסק שלכם מהבית היא באמצעות מיקסום היתרונות שהרשת החברתית החזקה ברשת מציעה לכם בתור עסק קיים. ברגע שיש לכם עמוד עסקי שמאפיין אתכם, אתם יכולים להפנות אותו לקהלי יעד ספיציפיים ולנתב את השיווק שלכם למקום הנכון והמדויק ביותר בהשוואה לפלטפורמות אחרות.

לא משנה באיזה ערוץ תבחרו, ואולי שילוב של כל הנ"ל, מומלץ בחום לקרוא גם את המאמר הזה, שפורסם באתר של איגוד השיווק, שנותן כלים למדידת האפקטיביות של עבודת השיווק מטעם הספק שתבחרו. מומלץ!

ובכן, לכל שיטה יש יתרונות שיווקיים משלה. יש עסקים שיבחרו לשלב בין השלוש ואחרים יבחרו להתמקד רק באחת. אנו ממליצים לכם להתייעץ עם אנשים הפועלים בתחום, זאת במטרה לאפשר לכם לקבל את כיוון הנכון, בהתאם לתחום שבו אתם עוסקים ובחפיפה מושלמת לקהלי היעד שלכם. הרעיון הוא ששיווק מהבית לא חייב להיות סיפור יקר, בשונה מאמצעי המדיה ההיסטוריים שבעבר, פרסום בהם היה עולה לנו הון עתק ולא כולנו יכולנו להרשות לעצמנו את התענוג. היום הזירה האינטרנטית מאפשרת לכולם להיכנס למשחק ומי שטוב יותר, פשוט מנצח.