למה כדאי להשקיע בנדל״ן בארה״ב?

רבים מאיתנו מתלבטים איפה כדאי לנו להשקיע את הכסף שלנו. כסף אותו חסכנו, הרווחנו, קיבלנו בירושה, זה פחות משנה, במאמר הבא נספר לכם למה כדאי להשקיע בנדל״ן בארה״ב.

ובכן מאז המשבר הכלכלי הדרמטי שהתרחש בארה״ב, משבר אשר השפיע על כלכלת העולם באופן כללי ועל כלכלת ארה״ב בפרט, חלב צמיחה בלתי רגילה בשוק הנדל״ן בארה״ב. צמיחה ששווה לנו בתור אזרחים ישראליים הסובלים מיוקר המחייה שרק עולה ועולה כל הזמן – לנצל לטובתנו. מדובר בהזדמנות יוצאת דופן, שכן מחירי הדירות והנכסים בשוק זה עולים בכל שנה בהדרגה, מה שלטווח הארוך יעניק לנו רווחים גבוהים.

מידע מקצועי בתחום של השקעות נדל"ן בארה"ב ניתן למצוא באתר של יריב גולן, המייעץ ועוזר לאנשים כמוני וכמוכם להשקיע בנדל"ן בארצות הברית בקלות.

נדל"ן בארה"ב

רובנו שואלים את עצמנו שאלות כמו האם אי פעם נצליח לקנות לעצמנו או לילדים שלנו דירה בישראל, האם בעת שבה נגיע לפנסיה, הקרן אותה תחזקנו כל השנים תאפשר לנו לחיות בכבוד את שארית חיינו ושאר שאלות הקשורות בכסף ובאיכות חיים. במצב הנוכחי מחירי הדירות בישראל פורצים כל תשקיף דמיוני בעוד מחירי הדירות בארה״ב נמצאים עדיין במקום נמוך המאפשר לרבים מאיתנו לרכוש שם דירה. הצפי הוא שבשנים הקרובות שתי המגמות האלו הצטלבו, עד שבשלב כלשהו מחירי הדירות בארה״ב יעלו ואף יכפילו את המחיר שלהם, מה שיעניק לרוכשי הדירות בזמן הנוכחי ובעתיד הקרוב, יתרון כלכלי עצום. ברגע שאנו מחליטים לרכוש דירה בארה״ב, אנו נהנים משכר דירה גבוה ובתוך כמה שנים, נוכל לאפשר לעצמנו לקנות דירה בישראל, מהלך שבשלב התחלתי של החיים, נחשב עבור רבים מאיתנו לקשה ואף לבלתי אפשרי לביצוע.

בארה״ב שוק הנדל״ן גדול ולכל אזור בארה״ב יש את המאפיינים שלו. אלו מאיתנו שהיו חכמים לנצל את תקופת ההתאוששות של ארה״ב לפני כמה שנים בודדות, נהנים היום מתשואה גבוהה. לרוב מחיר הנכס עולה בכמה אחוזים בודדים בעוד תשלומי השכירות נשארים גבוהים, מה שמאפשר לנו להנות מהכנסה נוספת קבועה. חשוב להבין שזה הזמן להשקיע, שכן כמו שלכל ירידה יש עלייה, גם לכל עלייה יש ירידה. אם אתם בין האנשים בישראל שאין להם מספיק הון עצמי לרכוש כעת נכס בארץ, תוכלו לרכוש דירה בארה״ב שנחשבת לנכס מניב ואיכותי במעט כסף.

מדוע אין צורך לחשוש במצבים בהם אתם גרים בישראל אך הנכס שלכם נקנה בארה״ב?

בארה״ב חברות ניהול העוסקות בהשקעות נכסים ונדל״ן, מטפלות ודואגות לך לנכס. הן אלה שמביאות אל הנכס שוכרים מתאימים ודואגות לכל הנושא הניהולי, החל מתיקונים קוסמטיים של הבית, כתיבה וחתימה על חוזים, כך שאתם ממשיכים לנהל את חייכם בישראל כרגיל, בעוד אתם נהנים מהכנסה חודשית קבועה וגבוהה. יש לו מעט מקומות בהם ניתן למגנט אליכם הזדמנויות נדל״ן מניבות במינימום השקעה, וזה הזמן לנצל זאת.

עוד טיפים למשקיעי נדל"ן באתר כלכלה: