היתרונות של מגשי אירוח למסיבות וארוחות ערב מיוחדות

אנשים רבים מחפשים פתרון לאירוח ולמסיבות שהם מארגנים. רבים מכינים פשטידות ומגוון מאכלים, מזמינים קייטרינג, מארגנים יציאה משותפת של כלל העובדים או החברים למסעדה, ועושים מגוון מאמצים כדי לדאוג לאוכל לאירוע – דבר שלעיתים יכול להיות מסובך וכרוך באופרציות רבות ושונות.

מגשי אירוח, מהווים פתרון אחד וטוב למגוון אירועים, והם כוללים בתוכם יתרונות רבים. אז מהם היתרונות של מגשי אירוח. מה יש באותם מגשים ולאילו אירועים הם מתאימים? התשובות בהמשך.

סנדוויץ' בר

מהם היתרונות של מגשי אירוח?

חסכוניים במקום ובהכנהמגשי אירוח המגיעים ארוזים בקפידה, ובמגשים נוחים ואסתטיים חוסכים לנו הכנה מוקדמת של מגוון מאכלים והכנה של כלים ומגשים רבים להגשת המאכלים שאנו מכינים.

חסכון בארגון ואופרציה – כאשר אנו מארגנים אירוע בעבדה, אנו לעיתים מבקשים מהעובדים וההנהלה להכין מגוון מאכלים וציוד, מה שגורם ללחץ אצל העובדים. מגשי האירוח הם פתרון מושלם ומגוון שחוסך מהעובדים ומההנהלה לחץ רב וארגון של ימים שלמים.

גיוון – במסיבות רבות וערבי חברה, אנו מזמינים, בייגל, סושי, פיצות, המבורגרים ואת אותו מאכל מאותו סוג. מגשי האירוח מספקים לנו גיוון של מגשים מגוונים בטורטיות, סנדוויצ'ים, דגים, סלטים, פירות, עוגות, ועוד מגוון מאכלים שיכולים לענות על טעמים שונים של מגוון אנשים.

עלויות – הזמנות של קייטרינג למסיבה או מסיבות קטנות כמו הרמות כוסית בעבודה או ערבי חברה עלולות להיות יקרות מידי וזאת כי ישנה מינימום הזמנה שהופכת את ההזמנה ליקרה. מגשי אירוח ניתן להזמין בדיוק לפי הכמויות שאנו צריכים ללא הזמנות מינימום.

טריות – בהזמנת מגשי מזון ישנה הקפדה רבה על הטריות וכל המאכלים נעשים במקום,  שלא כמו בקייטרינג שרבות הפעמים מדובר באוכל שנשאר מספר ימים במקררים.

לקריאה נוספת:

לאילו אירועים מתאימים מגשי המזון?

מגשי מזון הם מגשים אסתטיים במיוחד המוגשים בצורה נעימה ויפה לעין. המגשים המכילים טורטיות, סושי, פינגר פוד, מתוקים, פשטידות, ירקות מוקפצים, ממולאים ומגוון מאכלים ניתן להגיש לאירועים שונים.

בין האירועים שבהם מומלץ להגיש את מגשי המזון: מסיבות פרטיות, ערבי חברה, הרמות כוסית, מסיבות רווקים ורווקות, ערבי נשים, ארוחות צהריים, מסיבות יומולדת, ימי נישואין, ימי גיבוש, ארוחות בים ועוד מגוון של אירועים בהם תרצו להכין אוכל איכותי ולפנק את כל מי שהגיע.

בנוסף את מגשי המזון אפשר לשלוח כמתנה לאנשים שתרצו לפנק, למי שנמצא חולה בבית או בבית חולים, לחגיגות יומולדת, ליום נישואין, לפנק מישהו במיוחד ועוד.