קרן גידור – ההבדל בינה לבין קרנות אחרות

אנשים רבים אינם מודעים ליתרונותיה של קרן גידור ולכן אין הם בוחרים בה. רוב האנשים מקשיבים לאנשי מקצוע שונים בתחום הכלכלה, הפנסיה והפיננסים אשר בדרך כלל גם משמשים בתפקיד קרובי משפחה רחוקים או ידידים ובסופו של דבר בוחרים את אותה דרך שמתאימה לאותו אדם שמייצג אותה ולא בהכרח ללקוח. כאשר מדובר בקרנות חשוב לפנות אל יועץ מומחה בנושא קרנות גידור שיוכל להסביר לכם בצורה ברורה מהן קרנות גידור ולומר לכם האם קרנות אלו מתאימות לכם.

קרן גידור- על מה מדובר?

המטרה המרכזית של קרן גידור היא להרוויח תמיד. כלומר, מדובר על קרן של משקיעים פרטיים כשאחד תמיד ינהל את אותה קרן. זוהי למעשה שותפות של כמה אנשים שהחליטו ללכת בדרך משותפת על מנת להרוויח שנתית יותר מעשרה אחוזים תשואה. פעמים רבות קרנות גידור מרוויחות יותר מעשרה אחוזים ויש פעמים שהתשואה מגיע אף לעשרים אחוזים. המאפיינים של קרן זו הם:

  • משקיעים- יש מספר משקיעים בקרן וכל אחד מהם משקיע סכום השקעה גדול.
  • מינוף- המטרה היא להרוויח כמה שיותר ולכן ממנפים את ההשקעה הכספית על מנת לייצר רווחים גבוהים. המינוף בדרך כלל נעשה על ידי הלוואות, אופציות ועוד.
  • מנהל הקרן- תמיד יהיה אחד מהמשקיעים והמרוויחים של הקרן. רק שהמנהל ירוויח יותר וזאת משום עמלת הצלחה של עד עשרים אחוזים מהרווחים השנתיים של אותה קרן.
  • הוצאות- חשוב לקחת בחשבון כי כל המשקיעים מתחייבים לסכום החזר הוצאות פעם בשנה.

מה ההבדל?

ההבדל בין קרנות רגילות אותן אנו מכירים לעומת קרנות גידור הוא שמיים וארץ. קרן סטנדרטית בדרך כלל מורכבת מהשקעות סולידיות ואילו קרן גידור לוקחת סיכונים וזאת על מנת להרוויח כמה שיותר מדי שנה. קרנות רגילות בדרך כלל משקיעות במניות של חברות וותיקות ואלו המוגדרות יציבות זה שנים וכן אגרות חוב. קרן גידור תשקיע בכל דבר שיעזור לה להגדיל את הרווחים העתידיים, גם אם מדובר על מכירה בחסר ואסטרטגיות לא מקובלות. קרן זה חייבת להיות מנוהלת על ידי אדם שבעל ידע רב וניסיון בתחום זה וזאת על מנת שהיא תמלא את ייעודה ותרוויח בכל שלב.

דברים נוספים שעשויים לעניין אתכם: קורס מניות.