קמין עץ

מדוע קמין עץ היה ויישאר תמיד הדרך הטובה ביותר לחימום הבית

במידה ואתם שואלים את עצמכם "מהי הדרך היעילה ביותר לחמם את הבית בחודשי החורף" כנראה שעוד לא השתמשתם בשירותיו של קמין עץ. האח אשר מפיק חום באמצעות בולי עץ, מפיץ בבית כ-90% אחוזי תפוקת חום ומעניק תחושה נעימה ובעיקר חמימה בקרב בני הבית.

קמין עץ, אשר נקרא גם אח עצים, מספק עבורנו פתרון יעיל במיוחד וזאת בשל העבודה שלא רק יכולות החימום שלו גבוהות משאר המכשירים אשר קיימים בשוק, אלא גם עלויות הצריכה שלו נמוכות בהרבה. כדאי לדעת, העלויות של האח נמוכות גם מבחינת הקנייה וגם מבחינת ההתקנה וכמובן גם השימוש בעץ אשר בעזרתו מחממים את הבית.

מדוע העלויות של קמין עץ הרבה יותר זולות

מחירו של קמין עץ הוא מהזול יותר שתוכלו למצוא היום בשוק, וזאת בשל העובדה שגם המחירים עבור בולי העץ זולים יותר מקמינים שצורכים חומרי תבערה כמו גז או נפט ובייחוד מחיר התקנתו אינו גבוה.

מחירו של קמין אשר מופק באמצעות עצים נע סביב 4,000 – 14,000 שקלים, כמובן שהמחיר תלוי בחברה ממנה קניתם את האח, במחיר מושפע בין היתר מסוג הקמין, הגודל שלו וכמו כן גם העיצוב שלו. בנוסף, ככל שהעיצוב יהיה יותר דקורטיבי ומושך כך מחירו יעלה בהתאם. אחת מהסיבות שאנשים קונים אח עצם במחיר גבוה, הוא לא רק בגלל הסוג של הקמין אלא בגלל העיצוב שלו שמשדרג מאוד את שאר חלל הבית ומעניק מראה אותנטי ורומנטי. כמו כן, תוכלו למצוא גם קמינים מעץ במחיר נמוך יותר, או מיד שנייה או פשוט קטנים יותר בגודלם.

בנוסף, עלות ההתקנה של האח מעץ, יכול לנוע בין 4,000 – 10,000 שקלים, ההתקנה של האח כוללת את הצבתו של האח בפינה בטיחותית בבית, התקנת ארובה לשם הוצאת הגזים. אחד הפרמטרים החשובים שעליהם גובים יותר כסף בדבר מחירו של העץ, הוא סוג העץ אשר משפיע על בעירה איכותית יותר וכן יותר איטית. קיימים מספר סוגי עצים: עצי זית, אלון, הדרים ואקליפטוס אשר נחשבים לעצים האיכותיים ביותר לשימוש באח.

על מנת לוודא כי אכן בחרתם באח איכותי, תידרשו לעשות סקר שוק בין החברות השונות ולוודא לא רק את המחיר הכולל של התקנה ושל המתקן עצמן, אלא גם לוודא שאתם קונים את העצים האיכותיים ביותר בשוק, שכן קמין עץ יכול לחמם את הבית בצורה יעילה ומקסימלית אך נדרשת לשם כך גם חברה איכותית שעומדת מאחוריו.