מדוע חשוב לערוך צוואה אצל עורך דין מיומן?

אנשים רבים היו רוצים לערוך את הצוואה שלהם ממש כמו בסרטים, בצורה בה הם כותבים את הצוואה בקסת ובדיו, חותמים עליה בחותם כגומי, ומותירים את הצוואה במגירה נעולה במנעול קל, אותה מגלים הילדים ומחלקים ביניהם את הרכוש בזמן שהם מוחים דמעה.

אבל בפועל, אנחנו לא ממש חיים בסצנה מסרט, וכיום כתיבת צוואה דורשת עורך דין מיומן שמתמחה בחלוקת רכוש כסף ונכסים. אז מדוע חשוב לערוך צוואה אצל עורך דין מיומן? התשובות בהמשך.

על החשיבות של עורך דין מיומן לכתיבת צוואה

כיום הכל ניתן לפרשנות וצוואה במיוחד ניתנת לפרשנות שונה, ולכן חשוב שאת הצוואה שלכם יסייע לכם לערוך עורך דין מיומן. עורך הדין טוב יסייע לכם לכתוב את הצוואה בצורה נכונה ובכך תוכלו להבטיח את הכסף והרכוש לשכם, אותם צברתם עם השנים לאחר מותכם.

בנוסף בכל הנוגע לכסף, ישנם המון סכסוכים תככים ומזימות והכוונות שלכם לאחר, חס וחלילה מותכם, יכולות להתפרש אחרת ממה שחשבתם. עורך דין שיגן על האינטרסים שלכם חשוב מאד להוצאת הצוואה כפי שהיא אמורה הייתה בפועל.

כיצד כותבים צוואה?

כתיבת צוואה עם עורך דין

את הצוואה שאנו כותבים חשוב לנסח בצורה רהוטה ובאופן ברור וזאת כדי להימנע בעתיד ממחלוקות ואי הבנות. בצוואה כלול תאריך כתיבה בצוואה, פרטי הכותב, פרטים מלאים של היורשים, חלוקה ברובה של הרכוש וחתימות בתחתיות המסמכים.

כתיבת צוואה על פי חוק

מלבד ההגנה על האינטרסים שלכם ושל בני משפתחכם, כתיבת צוואה עליה להיות על פי חוק. עורך דין מיומן יודע ומכיר את כל המהמורת שיכולות להיות בכתיבת צוואה, הוא מכיר את הניסוחים הנכונים, יודע מה יכול להכשיל את הוצאת הצוואה, וכיצד יש לנהוג בעת כתיבתה.

כאשר אתם עורכים צוואה אצל עורך דין מיומן אתם מבטיחים מספר דברים עבורכם:

תוכלו לדעת אילו תנאים ימולאו – כתיבת צוואה באמצעות עורך דין תסייע לכם להבין מה יקרה בעתיד, אילו תנאי בצוואה ימולאו ומה יכול לא לקרות.

התחייבות כי הייתם שקולים וצלולים בעת חתימה על הצוואה – אלמנט הכרחי בעת חתימת הצוואה שרק עורך דין מיומן יכול להבטיח. עורך הדין יכול להבטיח כי הייתם צלולים בעת חתימה על הצוואה וכי לא הופעל עליכם לחץ מאף גורם בעל אינטרסים.

הפקדת הצוואה – הפקדת הצוואה אצל רשם הרשויות ולא אצל אדם בעל אינטרסים או במגירה בבית. ההפקדה במסודרת מבטיחה כי הצוואה לא תיעלם באופן מיסתורי או כחלק ממניפולציה של יורש ערמומי.

חסיון עורך דין לקוח – עריכת צוואה אצל עורך דין מנוסה ומורשה מבטיחה סודיות מלאה וקיום של חסיון בכל הנוגע לצוואה ולנעשה סביבה.

לסיכום נאמר כי בכל הנוגע לכתבית צוואה חשוב לבטוח בעורך דין אשר חף מאינטרסים. מאד חשוב להותיר את עייני הכסף והמשפחה ובמיוחד החברים מחוץ לנושא, כדי שאלה לא יערערו את היחסים שלכם עם בני המשפחה בחייכם, ואם זה יהיה במותכם לפחות לא תדעו על כך – מה שמהווה יתרון גדול.