עומדים לרכוש פינת אוכל? 3 סיבות לקנות פינות אוכל מעץ מלא

אם הגיע השלב בו אתם מעוניינים לבחור פינת אוכל לבית החדש או שהחלטתם לחדש את הבית ולבחור את אותה פינת אוכל מרשימה עליה תמיד חלמתם, קרוב לוודא שפינת אוכל מעץ מלא תענה על כל הדרישות שלכם. במאמר זה נגולל בפניכם את שלושת הסיבות שמובילות רבים לרכישת פינות אוכל מעץ מלא.

עץ ופינות אוכל

רוב פינות האוכל עשויות מסוגים שונים של עץ. יש פינות שעשויות  מעץ מעובד, יש כאלו שבנויות משילוב של עץ וזכוכית, עץ ופלסטיק וכמובן עץ ומתכת ויש כאלו שעשויות מעץ מלא ומצליחות להרשים גם את הביקורתיים ביותר:

  1. מראה מרשים ביותר– בחירת רהיטים שעשויים מעץ מלא משמע בחירת ריהוט שמעניק לבית אווירה שונה לגמרי מכל סוג אחר של ריהוט. ראשית כל, פינת האוכל נראית מרשימה ביותר וזאת משום החיבור העמוק של המראה שלה לטבע. המראה שלה ביתי, חם , אינטימי ויוקרתי. כיוון שמדובר על עץ מלא לא צריך להעביר אותו עיבודים מרחיקי לכת ובדרך כלל משאירים אותו במצב היולי. הגוונים הטבעיים והעמוקים שלו מצליחים "לעשות את העבודה" בצורה הטובה ביותר ויותר מכל עיבוד או גימור לפינת אוכל שאינה עשויה מעץ מלא.
  2. עמידות לאורך שנים – ניתן לראות רהיטי עץ מלא שמחזיקים מעמד בבתיהם של אנשים במשך עשרות שנים. עץ מלא עמיד לאורך זמן ותמיד ניתן לחדש את הריהוט של פינת האוכל מדי תקופה וזאת על ידי הזמנת שירותי ליטוש/שיוף עץ מלא ומשיחת הריהוט בחומר מיוחד על ידי אנשי מקצוע שמומחים בתחום. פינות אוכל מעץ מלא אינן מכילות תוספים או חומר מסוכנים ואין סיכון שמזיקים יחדרו אל העץ (כמובן שנדרשת תחזוקה שוטפת בהתאם להוראות היצרן/יבואן אצלו קונים את אותם פינות אוכל מעץ מלא.
  3. קנייה חכמהקניית פינות אוכל מחייבת שיקולים נכונים וזאת משום שמדובר על ריהוט שישמש אותנו לאורך שנים. קנייה של פינת אוכל מעץ מלא תבטיח לא רק עמידות, מראה מרשים ויוקרתי ויצירת אותה אווירה בה אתם מעוניינים אלא גם אפשרות לשנות את סגנון העיצוב של הסלון או של פינת האוכל עצמה והעץ עדיין יצליח להשתלב יחד עם העיצוב החדש בצורה מרשימה ביותר, דבר שחשוב לדעת שכן רובינו משנים את סגנון העיצוב או קונים ריהוט חדש מדי תקופה וחשוב מאוד שסגנון העיצוב ישתלב בצורה הרמונית עם שאר חלקי הבית אותם ניתן לראות מפינת האוכל או מהם אל פינת האוכל בבית.

לסיכום, יתרונות פינות אוכל מעץ מלא רבים ולכן במשך שנים אנשים מעדיפים להוציא קצת יותר כסף ולקנות את אותה פינת אוכל מרשימה שמחזיקה מעמד במשך שנים.

תודה ל"דגם רהיטים" על הטיפים.