צביעת רהיטים לשם גיוון

קניתם או קיבלתם רהיטים לבית. אחרי מספר שנים, הם כבר לא נראים אותו הדבר, או שהם פשוט נראים אותו הדבר ואתם רוצים קצת לגוון. האם חשבתם על צביעתם?

צביעת רהיטים לכל מטרה

בין אם הצבע מתקלף, הגוון משתנה או לא מתאים לשאר הרהיטים שבבית, אין צורך לקנות רהיטים חדשים! צביעת רהיטים היא פתרון מושלם לכל הבעיות האלו ומאפשרת פתרון כולל לרהיטים מסוגים שונים. החל מכיסאות, דרך ארונות, שידות ושולחנות ועד משקופי חלונות, מעקות ודלתות. הכל ניתן לצביעה וחידוש!

סוג של שיפוץ

לעתים קרובות, אין צורך לבצע שיפוץ כולל בבית על מנת לשנות את האווירה ואת המראה של הבית. כל שצריך לעשות הוא לשנות קצת את הצבע ואת הגוון של הרהיטים שבתוכו על מנת שתוכלו להרגיש את השינוי באופן מידי עם מינימום רעש, לכלוך ועבודה באופן כללי, כאשר התהליך הינו פשוט וקצר מאוד באופן יחסי.

צביעה קלה

תהליך הצביעה הינו פשוט בהרבה לעומת שינויים אחרים בבית והוא מתבצע כך:

  • קילוף הצבע המקורי, או הקודם
  • צביעת הרהיט מחדש בצבע והגוון שבחרתם
  • ציפוי בשכבת לכה לשמירה על עמידות הצבע החדש
  • ייבוש הצבע

הקפדה על כל שלבי התהליך היא חשובה ביותר להגעה לתוצאה הרצויה ושמירה עליה לאורך זמן.

מי צובע?

מומלץ להקפיד, שאת תהליך הצביעה יבצעו אנשי מקצוע, המתמחים בתחום של צביעת רהיטים והם בעלי ניסיון בו. המקצועיות והניסיון הם אלו, שיובילו לתוצאות טובות יותר וייתנו לרהיטים שלכם את היחס המגיע להם! כמו כן, אנשי מקצוע מנוסים יוכלו לייעץ לכם לגבי הצבע, הגוון, האפקט ואף לגבי הרהיטים, אותם מומלץ לצבוע לעומת אלו, שעדיף להשאירם כפי שהם.

קבלת שירות מאנשי מקצוע מנוסים בעת צביעת רהיטים תאפשר לכם להיות רגועים גם לגבי גימורים שונים, המעטרים את הרהיטים שלכם. לדוגמה, כיסא עם ידיות בגימור עץ מיוחד, דורש תשומת לב מיוחדת על מנת שתהיה אחידות גם בין שכבות העץ, המייצרות את הקישוט. כך גם לגבי מזנונים, שידות דלתות וכך הלאה.