ראובן זלוף מסביר: איך לבחור חברה להשקעות נדל״ן?

השקעה בנכס היא עניין חשוב, מורכב הדורש ידע מקצועי רב ולכן כאשר אנו בוחרים בחברה שתסייע לנו בתהליך ההשקעה, עלינו בראש ובראשונה לוודא שקיימת חפיפה בין סוג הנדל״ן שאנו מתכוונים להשקיע בו לבין ניסיונה המקצועי של החברה. ראובן זלוף, מנכ"ל חברת 'ליז ניהול והחזקות בע"מ', נותן כמה טיפים מנסיונו העשיר בתחום.

ראובן זלוףבכדי שנוכל להנות מהרווחים של ההשקעה לטווח הארוך כדאי מאוד להבין את ההבדל בין השקעה בנדל״ן בחו״ל, השקעה בדירות לצורכי מגורים או השקעה במשרדים. חברת ליז ניהול ואחזקות בע״מ המנוהלת במשך ה-20 שנים האחרונות על ידי ראובן זלוף, מתמחה בכל סוגי ההשקעות אותן ציינו לעיל.

בכדי שתשקיעו בנכס הנכון ביותר עבורכם, זלוף מציע קודם כל לחשב את התשואה שתקבלו ביחס להחזר ההשקעה. גורמים כמו מיקום הדירה, התכניות העתידיות אותם מתכננים הגורמים המדיניים או העירוניים על אותו אזור חשובים במטרה להבין כיצד אלו ישפיעו על התשואה העתידית שלנו. ראובן זלוף מאמין כי כאשר אנו מעוניינים להשקיע בחו״ל לדוגמא, חשוב לחפש מקום יציב שצופה התפתחות מסיבית בשנים הקרובות.

אז מה חשוב לעשות או לבדוק טרם אתם בוחרים את החברה הנכונה?

ראשית קראו מידע מקצועי על תחום הנדל״ן באזור בו אתם מעוניינים להשקיע, כאמור על פי סוג הנכס. הדבר השני שעליכם לבדוק הוא שאותה חברה בה אתם בוחרים עוסקת ברכישה, ניהול או השכרה של נכסים אטרקטיביים שיוכלו לענות לצרכים שלכם. ניסיון, ותק והתמצאות בתחום חשובים לא פחות וכמובן כדאי גם לבדוק את הלקוחות שכבר עבדו עם אותה חברה ולנסות לקבל המלצות ומידע כללי.

למי שמעוניין להרחיב את הידע בנושא, כתבנו באתר מאמר על דברים שחשוב לדעת בטרם ביצוע השקעת נדל"ן.

יחד עם זאת, השקעה בנכס ולו המשתלם והאטרקטיבי ביותר, לרוב מביאה איתה גם חסרונות. את כנותו של האדם המייעץ לכם תוכלו לבחון כאשר הוא מציג בפניכם את היתרונות אל מול החסרונות. טרם אתם מבצעים את ההשקעה, הבינו את מיקומם של הסיכונים, האם הם קיימים בכלל ועד כמה רחוק אתם מוכנים ללכת איתם. הדרך הטובה ביותר לדעת שאתם נמצאים במקום הנכון הוא היכולת של אותו אדם המייצג את חברת ההשקעה להתאים לכם את הנכס המושקע בצורה המושלמת לצרכים, לציפיות ולמטרות שלכם ואת זה הוא יכול לעשות על ידי שאילת שאלות מקצועיות רבות.

למידע נוסף, בקרו באתר של ראובן זלוף.