כך תשפרו את חווית התשלום בעסק שלכם

קופה רושמת ממוחשבת מעניקה יתרונות רבים לעסק ומייעלת משמעותית את העבודה. יש לקופות הרושמות תפקיד חשוב במעקב ופיקוח אחרי הנתונים הפיננסיים של העסק אך חשוב לדעת כי לקופה הרושמת הממוחשבת תפקיד לא פחות חשוב בייעול העבודה וחוויית התשלום ללקוחות. ככל שהלקוח שלכם מקבל שירות מהיר ויעיל יותר כך הוא מרוצה יותר ויחזור אליכם לקניות נוספות. בנוסף, לקוח מרוצה ימליץ עליכם בפני חבריו ואתם יכולים ליהנות מגידול במספר הלקוחות המרוצים וכמובן בגידול בהכנסות וברווחיות העסק. לכן, אם אתם מעוניינים לשפר ולייעל את חוויית השירות ללקוחות שלכם כדאי לרכוש קופה רושמת ממוחשבת וכך תיהנו גם מיתרון מול המתחרים.

תשלום מהיר ונוח יותר

קופה רושמת ממוחשבת מאפשרת לערוך תשלום במהירות וביעילות כיוון שהיא אוספת נתונים אודות הלקוחות ובקליק אחד נתוני הלקוח עולים ואין צורך להקליד בכל פעם מחדש את שמו או נתונים אחרים. הלקוח זוכה לשירות מתקדם, מהיר ויעיל יותר ויכול לבצע את התשלום ללא עיכובים מיותרים. חשוב לדעת כי קופות ממוחשבות מאפשרות לשמור את נתוני הלקוח ואמצעי התשלום שלו ובנוסף ניתן לנהל מועדון לקוחות ולהציע להם כרטיס מגנטי המאפשר להם לזכות בהנחות ובהטבות שונות. לקוחות אוהבים לקבל שירות מהיר ויעיל ולזכות בחוויית תשלום מהירה המאפשרת להם לשלם ללא עיכובים מיותרים.

בנוסף, חשוב לזכור כי בשנים האחרונות נולדו אמצעי תשלום חדשים תודות לטכנולוגיות המתקדמות בשוק. כיום ניתן לקבל אמצעי תשלום נוספים מעבר לצ'ק, מזומן וכרטיס אשראי כיוון שבבתי עסק רבים מקבלים גם אמצעי תשלום חדשניים כמו תשלום באמצעות ארנק דיגיטלי או באמצעות אפליקציות ייעודיות המותקנות בסמארטפון.

חוויה אינטואיטיבית יעילה ונעימה

כאשר תהליך התשלום מתבצע במהירות והלקוח זוכה לראות כי זוכרים אותו בעסק הוא נהנה מחוויה אינטואיטיבית נעימה המעודדת אותו לשוב לעסק לרכישות נוספות. אם בעבר היו כרטיסי מועדון הלקוחות הדרך האפקטיבית ליצירת קשר תמידי עם הלקוח ולעידוד המכירות הרי כיום יש לקופה הממוחשבת תפקיד חשוב בזיהוי הלקוח ובהתאמת מוצרים ומבצעים עבורו. הטכנולוגיה המתקדמת בקופות רושמות ממוחשבות מאפשרת לאחזר נתונים במהירות ולהציג בפני המוכרים את נתוני הלקוח והעדפותיו האישיות וכך ניתן להתאים עבורו מוצרים, להציג בפני מבצעים שיכולים לעניין אותו, לזכור את יום ההולדת שלו ולשלוח לו כרטיס ברכה באמצעות המייל עם הטבה מיוחדת ועוד.

כמו כן, בעת התשלום עצמו זוכה הלקוח לשירות מהיר ויעיל יותר וידוע כי הלקוחות הישראלים תמיד ממהרים ואינם אוהבים להמתין בתור ארוך או להתעכב בקופה זמן רב.

חתימה דיגיטלית

בקופות רושמות מתקדמות ניתן להשתמש בחתימה דיגיטלית וכך אין צורך להמתין להדפסת קבלה עליה הלקוח צריך לחתום כיוון שהוא מבצע את החתימה באמצעות משטח ייעודי ונהנה מחוויה מתקדמת ויעילה יותר ומפתרון מהיר ונוח המאפשר לו לסיים את התשלום תוך זמן קצר ולהמשיך לדרכו.