עוברים לתזונה בריאה יותר

כאן מדובר על אחד התאגידים הבינלאומיים המוכרים ביותר בתחום שירותי ההסעדה ומתקני הסעדה שונים. מאמר זה יאיר אור על פועלו של Sodexo בישראל.קצת אודות התאגיד

חברת Sodexo נוסדה בצרפת כבר ב- 1966 כאשר עיקר שירותיה היו פתרונות הסעדה לבתי חולים, בתי ספר ועוד. במהלך שנות השבעים החברה החלה להתרחב ולספק שירותי הסעדה ושירותים נוספים במדינות שונות ברחבי העולם.

נכון להיום חברה זו נמצאת ברשימת 500 החברות המצליחות ביותר. תאגיד Sodexo פועל בכ- 80 מדינות ברחבי העולם ומעסיק כמה מאות אלפי עובדים (בסביבות 400 אלף עובדים). בנוסף, החברה משרתת כחמישים מיליון לקוחות ביותר מ- 33 אלף אתרים במדינות ומקומות שונים ברחבי העולם. תאגיד ידוע זה הינו שותף של ארגונים רבים המעוניינים בשירותים שונים בתחום ההסעדה . גם בישראל תאגיד זה פעיל מאוד ויש חברות הסעדה לארגונים ועסקים המשתייכות לקבוצת סודקסו ומציעות מגוון פתרונות לחברות ותאגידים שונים בישראל.

Sodexo– שירותי החברה

התאגיד מספק שירותים רבים על ידי חברות רבות המשתייכות אל קבוצת Sodexo. גם בישראל יש חברות שנמצאות בבעלות התאגיד ומספקות הן שירותי מזון והן פתרונות שונים לניהול נכון.  נכון להיום תאגיד סודקסו הוא היחיד שמציע שמשלב שירותים של 100 מקצועות שונים. השירותים העיקריים של התאגיד הם:

  • שירותים שונים באתר הלקוח- ביניהם שירותי הסעדה, ניהול, בריאות, חינוך ועוד. בישראל החברה ידועה בעיקר בשל חברות מסוימות שנרכשו על ידה ומספקות שירותי הסעדה לארגונים, עסקים ולקוחות מוסדיים.
  • פתרונות טכנולוגיים להסעדה של חברות וארגונים באמצעות כרטיסים מיוחדים. השירות מעניק סבסוד והנחות במבחר גדול של מסעדות ודוכני מזון ברחבי הארץ, ומאפשר לעבודים לחסוך מאות ואף אלפי שקלים בשנה על הוצאות מזון במסגרת העבודה ובכלל.
  • שיפור איכות- החברה מציעה שירותים שנועדו על מנת לשפר ולייעל את איכות החיים וזאת על ידי הטבות לעובדים, בונוסים ועוד.

 

לסיכום, Sodexo מציעה שירותי הסעדה ושירותים שונים הקשורים אל תחום הניהול והעסקה של העובדים בחברות שונות.

לטיפים נוספים בנושאי תזונה ובריאות – היכנסו