טיפול בעור בשיטת 'עשה זאת בעצמך' – האם זה משתלם (ויעיל)?

אמנם אנחנו חיים בעידן בו יש לנו אפשרויות רבות לטיפול בעור הפנים שלנו ורבים מאיתנו מבקרים באופן קבוע אצל קוסמטיקאית למטרת ניקוי עור הפנים, אך עדיין בין הפגישה אצל הקוסמטיקאית לטיפול המורכב יותר אצל מומחה לרפואת עור גם אנחנו יכולים לתרום לעור הפנים שלנו וזאת על ידי טיפול בעור בשיטת 'עשה זאת בעצמך'.

הטבע קורץ לנו – חומרים טבעיים

מדי שנה יותר ויותר אנשים מחליטים לזנוח את המוצרים הכימיקליים שמשמשים אותם ביום יום וזאת משום שקיימת מודעת גבוהה לכך שמוצרים אלו יכולים לגרום יותר נזק מאשר תועלת לעור הפנים. אמנם יש מוצרים איכותיים רבים בהם יש כימיקלים אך המגמה כיום היא למזער נזקים אפשריים בעתיד ולשמור על סביבה ירוקה על ידי שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה חשוב לקחת בחשבון שמוצרים בהם יש כל מיני חומרים כימיים יכולים לשפר את מראה הפנים אך אם נחשוב על התוצאות שלהם לאורך זמן, יש סיכוי גבוה שהם יכולים לגרום לנזק לסביבה ו/או לעור הפנים שלנו. מסיבה זו אנשים רבים בוחרים מוצרים איכותיים לעור שעשויים ברובם מרכיבים טבעיים ושיטת הפארמולוגיה הטבעית הפכה זה לא מכבר למושג מוכר אצל אנשים רבים. חברת "פרפקט טריטמנט", מפתחת תכשירים לטיפול בבעיות עור וצברה ידע פרה-רפואי רב עם השנים.

עשו זאת בעצמכם- טיפול עצמי

חשוב להבין שטיפול עצמי אינו מהווה תחליף לביקור אצל רופא או טיפול קבוע מדי כמה חודשים אצל קוסמטיקאית, אך הוא בהחלט יכול לעזור לכם בטיפול בבעיות שונות בעור ובתחזוקה עצמית עד הפגישה הבאה שלכם אצל הקוסמטיקאית או אצל הרופא המטפל. כיוון שעור הפנים כה רגיש ומשקף את כל השינויים אותם עובר הגוף שלנו, חשוב לטפל בו באמצעות מוצרים פרה רפואיים איכותיים ביותר שעברו את הבדיקות המחמירות ביותר ומפוקחים על ידי משרד הבריאות.  נכון להיום יש מגוון מוצרים שיעזרו לכם לטפל בעור פניכם בשיטת 'עשה זאת בעצמך', כמו למשל מוצרים איכותיים לטשטוש/העלמה של צלקות בפנים, תכשירים לטיפול באקנה, טיפול בכהות בעיניים והיצע גדול של קרמים מיוחדים לאזור העיניים, מסיכות טיפוליות, קרם לניקוי סוגים שונים של עור ועוד.

 

בוחרים בתכשירים המתאימים

חשוב לקחת בחשבון שיש מוצרים שונים שמיועדים לניקוי של עור הפנים ויש תכשירים אחרים שמיועדים לטיפול בעור פנים בעייתי. טרם הבחירה במוצר זה או אחר שישמש אתכם לטיפול בעור פניכם בשיטת 'עשה זאת בעצמך' חשוב מאוד לוודא את הדברים הבאים:

  • התאמה- שהמוצר אותו אתם קונים אכן מתאים למטרה שלכם.
  • חברה אמינה- שאתם קונים מוצרים של חברה וותיקה, אמינה ובעלת מוניטין מוצלח.
  • ייעוץ ושירות- שאתם קונים תכשירים מחברה שמציעה ללקוחותיה, ליווי, ייעוץ ומענה על כל שאלה.
  • מוצרים איכותיים- שהמוצרים אותם אתם קונים עברו את הבדיקות הדרמטולוגיות המתאימות ומאושרים על ידי משרד הבריאות.

 

לסיכום, כיום גם אתם יכולים להתחיל ולטפל בעור שלכם בעצמכם ולראות כיצד הוא משתפר מיום ליום.