מסחר אלקטרוני – אל תישארו מאחור

עד לתקופה האחרונה, סוחרים בתחום החוזים העתידים היו יכולים לבחור באחת משתי דרכים להשקיע את כספם: ביצוע פעולות באופן עצמאי ועל סמך שיקול דעתם או העברת כסף לבית השקעות אשר ניהל את כספם על פי ראות עיניו, ובתמורה לדמי ניהול אשר נגבו גם ללא השאת הערך הכספי של הלקוח. בד בבד עם ההתקדמות האדירה של הטכנולוגיה, התפתח אפיק השקעות באמצעות מסחר אלקטרוני, המאפשר ביצוע פעולות קנייה ומכירה אוטומטיות על פי ההתפתחויות בשוק מבלי לשלם דמי ניהול, אלא אך ורק עבור רווחים המופקים באמצעות התוכנה.

מסחר אלקטרוני, מסחר עצמאי או בית השקעות

משקיעים רבים בטוחים בכך כי ניתוח גרפים אותו למדו במסגרת קורס מזורז, יאפשר להם להגיע לרווחה כלכלית באמצעות הצלחה בשוק ההון. אולם, במקרים רבים ההפך או הנכון, ויש להשקיע שעות רבות בקריאת ניתוחי אנליסטים מבתי השקעות שונות וביצוע פעולות רבות של קנייה ומכירה בכדי שבמקרה הטוב יוכלו משקיעים אלו לשמור על ערך כספם.

מצדו השני של שוק ההון, נמצאים בתי ההשקעות, העושים בדיוק את אותה הפעולה של המשקיע העצמאי, רק במשרה מלאה. סוללת כלכלנים אשר אמורים לתור את השוק, לקרוא את דו"חות כספיים, להבין את המסרים המועברים על ידי החברות השונות בין השורות ולנתח אינספור ניירות ערך בכדי להשקיע את כספכם בצורה הנכונה. להשקעה באמצעות בית השקעות ישנם יתרונות רבים, אך דמי הניהול אותם גובים בתי ההשקעות הופכים במקרים רבים את ההשקעה ללא כדאית, פוגעים ברווחיות שמועברות בסופו של דבר למשקיע, הלקוח שלהם, וניגבים מהלקוח גם כאשר בית ההשקעות השיג בעבורו תשואה שלילית.

מהו מסחר אלקטרוני?

באמצע הדרך ניצב תחום המסחר האלקטרוני, תוכנת מחשב המנהלת בעבורכם את ההשקעה, באמצעות אלגוריתם ייחודי המבצע סקירה ללא הרף של השוק, ניתוח מגמות והוצאה אוטונומית של פקודות קנייה ומכירה. המבטיחה לכם כי כספכם עובד בעבורכם ללא הפסק. כאשר מעבר לרווחיות הרבה המופקת באמצעות התוכנה, אינכם משלמים דמי ניהול בעבור הפקדות ופעולות, אלא דמי הצלחה אותם גובה בית ההשקעות אך ורק לאחר שהרווחתם כספים.

מסחר אלקטרוני מבית השקעות

התוכנה הייחודית העומדת בבסיסה של השיטה פותחה על ידי בית השקעות, וזאת על סמך ניסיון מקצועי וידע רב בתחום. רק כך ניתן להזין למחשב את הכוונה הנכונה בכדי שיוכל לבחון את שוק החוזים העתידיים בצורה אובייקטיבית ויקבל בעבור לקוחותיו את ההחלטות הנכונות המייצרות בעבורן הכנסה פאסיבית אמיתית, ללא שום השקעת זמן, ובדרך לעצמאות כלכלית אמיתית.